سفارش تبلیغ
صبا ویژن
games



بحث درباره اساسین کرید 4 مدت هاست که بر سر زبان هاست. اما جدیدترین اخباری که از طریق یوبی سافت منتشر شده است, احتمال Reboot شدن سری اساسین کرید را مطرح می کند. 
با توجه به اخباری که سایت Polygon منتشر کرده است, یوبی سافت با دو شرکت فرانسوی برای ساخت موتور گرافیکی جدیدی برای نسل بعدی کنسول ها قرارداد همکاری امضا کرده است.



همگی از پروسه ساخت اساسین کرید 3 با خبر هستیم. یوبی سافت در ماه اکتبر اعلام کرده بود که از ژانویه 2010 کار ساخت اساسین کرید 3 آغاز شده بود و پروژه ساخت بازی تقریبا 3 سال به درازا کشید. آنها به طرز شگفت آوری موفق شده بودند تا اطلاعات مربوط به بازی را تا زمان معرفی رسمی, مخفی نگه دارند. بدین لحاظ عرضه اساسین کرید 4 به طور تقریبی 2 الی 3 سال طول خواهد کشید. و ما شاهد اساسین کرید 3.1 و اساسین کرید 3.2 خواهیم بود, مشابه دنباله هایی که برای اساسین کرید 2 ساخته شد. بدین سان ما شاهد بازگشت کانر کنوی خواهیم بود. این دنباله ها با موتور گرافیکی AnvilNext ساخته خواهند شد و در پائیز 2013 و 2014 عرضه خواهند شد.

یوبی سافت برای موتور گرافیکی نسل بعدی 18.5 میلیون دلار هزینه کرده است.با توجه به اینکه یوبی سافت تقریبا 19 میلیون دلار فقط برای موتور گرافیکی بازی هزینه کرده است, می توان پی برد که کیفیت چهارمین قسمت این فرنچایز بسیار بالا خواهد بود. 
ما در اساسین کرید 3 , شاهد تغییر و تحولات زیادی در این فرنچایز بودیم. گیمرها می توانند همین انتظارات را درباره اساسین کرید 4 داشته باشند. 
اینگونه که به نظر می رسد, گیمر ها و فن های سری اساسین کرید باید تا پائیز 2015 برای بازی اساسین کرید 4 منتظر بمانند.


نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/2/12 توسط amir | نظر

اسلایدر